seobartar

تورهای خارجی ،تورهای داخلی، هتل های ویژه،وقت سفارت،اطلاعات کشور،خدمات سفر، رزرواسیون

seobartar

تورهای خارجی ،تورهای داخلی، هتل های ویژه،وقت سفارت،اطلاعات کشور،خدمات سفر، رزرواسیون

تور ارزان استانبول

چرا تور تور ارزان استانبول را مسافرها به تعداد زیاد جستجو می کنند؟

ترکیه از نظر بازدید توریست در جهان ششمین کشور پر بازدید به لحاظ شهرهای دیدنی آن همچون استانبول است . بنابراین می توان گفت همه دوست دارند. ترکیه را یکبار هم که شده ببینند . و گشت و گذاری در آن داشته باشند. طیف وسیع مردم برای مسافرت هزینه لازم را ندارند . اما درخواست کننده برای تور استانیول به نسبت تور های دیگر زیاد است.آژانس های مسافرتی هم به ناچار تور ارزان استانبول را جزو پکیج های تور خود قرار می دهند.

دلایل قیمت پایین تور برای تور ارزان استانبول در آژانسها:

1- اولین دلیل یارانه ای است که دولت ترکیه برای سوخت هواپیماهای خارجی و داخلی می دهد.

2- ترکیه کشوری است توریستی. و دولت ترکیه برای جذب توریست همه نوع امکانات فراهم کرده است.

3-استانبول هم شهر تجاری است و هم شهر توریستی.

4- وجود بازار های مختلف از هر نوع محصول در استانبول مثل پوشاک زنانه و مردانه و.....

5- استانبول رستورانها و کافه های زیادی برای گردشگری دارد.

6- امکانات ارزان اتوبوس و مترو در شهر استانبول

7-وجود آژانس هاس مختلف گردشگری خارجی در شهر استانبول.

8-مرز بین اروپا و آسیا و مرکز بین تمدن های آسیایی ، اروپایی، و آفریقایی

9-سرمایه گذاری آژانسها برای چارتر کردن هواپیماهای شرکت های مختلف.

دلایل ذکر شده و هزار دلیل دیگر می تواند باعث وجود پدیده ای بنام تور ارزان باشد که در برخی کشورها آنقدر شرایط توریستی فراهم است که تقاضا برای رفتن به آن کشورها زیاد می گردد. و آژانس های مسافرتی تمایل برای سرمایه گذاری در کشورهای مقصد می نمایند. و این دلیل رقابت و عرضه تور های ارزان می باشد.

تور ارزان استانبول را از کجا خرید کنیم؟

تور ارزان استانبول اگر در گوگل سرچ کنید ممکن است آژانسهای زیادی را ببینید که تور ارزان دارند و برای فروش با پکیج های مختلف قرار داده اند. اما اگر می خواهید تور ارزان بخرید. چند تا سئوال از فروشنده و یا آژانس بپرسید. 1- آیا تور استانبول شما چارتری است؟ 2- هتل محل اقامت هتل چند ستاره است؟ 3- هتل در کدام منطقه استانبول واقع شده است؟ 4- تور استانبول چند شب و چند روزه است؟ 5- آیا تور لیدر دارد. 6- آیا کسی در فرودگاه مسافران تور را راهنمایی می کند؟ 7- دلیل شما برای داشتن تور با کیفیت ارزان چیست؟

بررسی صحت تور استانبول ارزان؟

1-بعد از دریافت پاسخ از فروشنده تور شما می توانید یک جستجوی در گوگل داشته باشید.

2- هتل ها را ببینید چند ستاره هستند.

3- صحت گفتار فروشنده تور و آژانس را بررسی و مقایه کنید

4- آنوقت می توانید تور را خریداری کنید.

اطلاعاتی در مورد شهر استانبول به اختصار:

استانبول بزرگترین و پرجمعیت شهر ترکیه است و البته یکی از بزرگترین شهرستان های جهان ! استانبول یک کلان شهر بزرگ با میراث فرهنگی وتاریخی عظیم که در دو قاره آسیا و اروپا واقع شده است وقلب اقتصادی ،فرهنگی و تاریخی کشور ترکیه محسوب می شود .

استانبول شهری با تاریخ 2500ساله شهری خیره کننده در فرهنگ ،سنت ،مکان های شگفت انگیز ،سرگرمی ها و شب زنده داری هاست .

استانبول پایتخت چهار امپراتوری روم ،بیزانس ،لاتین و عثمانی بوده است و جاذبه های باستانی فوق العاده شگفت انگیزی از تارخ بشریت به همراه خود دارد

مساجد قدیمی زیبایی چون مسجد ایاصوفیه و مسجد سلیمان ،باشگاههای ورزشی قدیمی ،بزگترین بازار سرپوشیده دنیا ،موزه تاریخی Hagia ،زیباترین لاله ها ،چهار  اسب برنز سان مارکو تنها نمونه های کوچکی از موضوعات جذاب در استانبول هستند.

استانبول توسط دریا احاطه شده است و شهری افسانه ای با جمعیتی قریب به پانزده میلیون نفر که 99درصد مسلمان هستند . در سفربه استانبول توصیه هایی که  بهتراست در خاطرتان بماند . بازدید از کلیسای چوره ،بازدید از مسجد آبی،قدم زدن در پارک عمومی ،نوشیدن آب انار ،راه رفتن در امتداد دیوارهای قسطنطنیه ،بازدید از بازار ادویه ،خوردن چوب شور،خوردن کباب ترکی ،رفتن به برج گالاتا،بازدید از موزه باستان شناسی ،رفتن به مسابقات اسب دوانی و بازدید از کاخ توپکاپی.

تورهای کشور ترکیه مخصوصا تور استانبول هر سال خیل زیادی از گردشگران را از تمام نقاط دنیا به خود جذب میکند .به ویژه تور استانبول که نسبت به سایر تورها اخیرا طرفداران زیادی را به سوی خود مایل ساخته است . فیکس تراولز مجله کاملی از بهترین تورهای مسافرتی به روز و ویژه و ارائه دهنده انواع تورهای مسافرتی به وتور استانبول همواره در راستای جلب رضایت و راحتی شما عزیزان تلاش مینماید تا بدین ترتیب بتواند گامی در جهت آرامش خیال شما عزیزان بردارد.


و اما فرودگاه جدید استانبول:

فرودگاه جدید استانبول همزمان با پنجاهمین سالگرد جمهوری ترکیه در 7 آبان 97 توسط رجب طیب اردوغان افتتاح شد.

این فرودگاه دارای 6 باند پرواز و 3 پایانه میباشد و به شاه راه اتصال اروپا و آسیا و آفریقای شمالی مبدل خواهد شد.

فرودگاه جدید استانبول برای سرویس دهی به 200 میلیون مسافر در سال ، از فناوری پیشرفته در فرآیند کنترل پاسپورت مسافران، استفاده میکند .

ترکیه و تمام شهر های آن از پرطرفدارترین مناطق توریستی دنیا به حساب  می آیند این محبوبیت نه فقط به خاطر مکان های دیدنی ترکیه و استانبول است بلکه غذاهای متنوع و بسیار لذیذ (10 تا از بهترین خوراکی ها در استانبول)، مکان ها و بازارهای خرید جذاب و مردمان دوست داشتنی و مهمان نواز ترکیه بر محبوبیت و جذابیت آن افزوده است . بهترین کافه ها در استانبول به آسانی در دسترس شما هستند . بهترین کافه های روباز در استانبول هستند. شاید خواندن مقاله استانبول کجا بمانیم بتواند به شما کمک شایانی کند.

  • حقایق آشکار در مورد استانبول

در این مقاله شما را به طور کلی با تاریخ، پول، گردش، اینترنت و غیره  در رابطه با استانبول آشنا خواهم کرد.

در این مقاله حقایق کوتاه درباره استانبول باید بدانید. حقایقی که تا بحال در مورد استانبول نمی دانستید.

  • 1- تاریخچه استانبول

در واقع می توان گفت استانبول از شهرهای بزرگ بندری جهان است و صد در صد شهری استراتژیک و قدرتمند از نظر اقتصادی، توریستی و شهر تمدنهای تاریخ بشری و بزرگترین شاهراه حیاتی و فرهنگی  شرق و غرب جهان است.

مرز شرق و غرب دنیا، مرز شرق و غرب تمدن ها،مرز صلح و آرامش و مرز جنگ و خونریزی بوده است.

وقتی صحبت از استانبول میشود همه حکومت روم و عثمانی و جنگ این دو امپراطوری را بزرگ جلوه می دهند.در حالی که استانبول چیزی فراتر از تاریخ جنگهاست.

در تاریخ، استانبول پایتخت روم، بیزانس، لاتین و امپراتوری عثمانی بوده است . اما هنوز این شهر پایتخت ترکیه نیست.

جابه جایی پایتخت ترکیه از قسطنطنیه به آنکارا در زمان تشکیل جمهوری ترکیه اتفاق افتاد  و جمهوری ترکیه نام ارزانترین تور استانبول نوروز 99 را به استانبول تغییر داد.

آنکارا پایتخت ترکیه است.

  • 2-ارز ترکیه

پول محلی ترکیه لیره ترک (TL) است. ارزی که در تمامی نقاط اروپا و آفریقا و در کشورهای آسیای میانه و بیشتر در ایران خرید و فروش می شود. و ارز بین اروپا و آسیا همیشه در  یک جای اقتصاد جا گرفته است.

با گردشگری در استانبول می توانید بهترین هدیه ها را از معروفترین مراکز خرید بر حسب بودجه خود و پولی که در اختیار دارید تهیه کنید.   از بهترین مراکز خرید استانبول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در پارک و مرکز خرید ایستینیه این مرکز هم دارای بخش‌های سرپوشیده و هم فضای باز است. بخش فضای باز دارای یک پارک مرکزی سبز است و به خرید خیابانی می‌پردازد. با اجاره اتومبیل در استانبول نیز خودتان می توانید در خیابان های استانبول چرخی زده و بهترین مراکز باب میلتان را پیدا کنید.

  • 3-خودپرداز و مبادله نقدی در استانبول

نقاط ضعف در استانبول بسیار کم است.

اکثر ماشین ها کارت هایی دارند که می توانید هزینه تاکسی را با آن پرداخت کنید یا متروبوس و قطار و کشتی های مسافربری.

خود پردازهای زیادی هم در همه جای استانبول به وفور وجود دارند که شما می توانید نیارز های مالی خود را از خود پردازها برطرف نمائید.و همچنین بسیاری از مغازه ها  دلار، استرلینگ و یورو و خیلی پولهای معمول بازار را قبول می کنند.

  • 4- انعام در رستورانها و بار های استانبول

اگر چه اجباری نیست، قانون مشترک درباره تمامی رستورانها این است که حدود 10 درصد از قیمت صورتحساب را هنگام ترک در رستوران ها  انعام بگذارید. و در واقع نوعی نیشگون گرفتن تلقی می گردد.

پنج رستوران برتر شهر استانبول بهترین غذاها و با کیفیت ترین آنها را طبخ می کنند. البته رستوران خوب در استانبول زیاد است . رستوران پارک سمندان و رستوران تورکواز گورمه از دیگر رستوران های محبوب استانبول است.

  • 5- مکانهای محبوب اکثر توریستها در استانبول

بیشتر کسانی که به استانبول می روند.حتما میدان تکسیم استانبول را بیشتر از هر جایی می بیینند چون هم رستورانهای استانبول و برترین مراکز خرید استانبول در این مکان  بیشتر از مکانهای دیگر در دسترس عموم  می باشد.

از جمله بهترین کافه‌های روباز در استانبول می توان به اسکله قایق و Corlulu و  Katmerler نام برد.

خیابان استقلال در استانبول، در یک روز تعطیل آخر هفته حدود سه میلیون نفر بازدید کننده داشت . در طول این خیابان فروشگاه های موسیقی ، کتاب فروشی ها ، گالری های هنری ، سینما ، تئاتر ، کتابخانه ها ، کافه ها ، بارها ، خانه ها، بوتیک ، کاباره هایی با موسیقی زنده و رستوران به جشم میخورند.

کاخ بلاکرنای در ساحل سلطان مهمت واقع شده است و تنها 10 دقیقه با مهمترین مکانهای استانبول (مسجد و موزه ایا سوفیا و موزه قصر تاپکاپی) فاصله دارد.

محله Ortakoy اورتاکوی در استانبول نیز دارای تعداد زیادی کافه تریا و خانه چای در اطراف و در نزدیکی آب یا در کوچه ها است و همچنین تعدادی رستوران ، کافه ، فروشگاه کوچک و بازار نیز دارد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.