seobartar

تورهای خارجی ،تورهای داخلی، هتل های ویژه،وقت سفارت،اطلاعات کشور،خدمات سفر، رزرواسیون

seobartar

تورهای خارجی ،تورهای داخلی، هتل های ویژه،وقت سفارت،اطلاعات کشور،خدمات سفر، رزرواسیون

حواله ارز مبادله ای

حواله ارز مبادله ای 

حواله ارز مبادله ای :: همانطور که می دانید ارز را پول های خارجی که در کشور برای داد و ستد استفاده می شود را می گویند .

ارز مبادله ای نوعی از ارز است که به برخی کالا های خاص برای واردات تعلق می گیرد و ارزی که بعد از دریافت کالا حواله میشود ارز یوزانس نام دارد .

برای رد و بدل کردن ارز مبادله ای مکانی خاص در نظر گرفته می شود و ارز های مبادله ای فقط به 9 کالای خاص تعق می گیرد  به علاوه گرفتن آن هم زمان زیادی می برد و هم سختی بسیاری می طلبد .اما در عوض ارز آزاد بدون محدودیت است و مطابق با عرضه و تقاضا فروخته می شود .

ارز مرجع قیمت آن توسط بانک مرکزی در اختیار گروه های بازرگانی و اقتصادی که مد نظر دولت می باشد قرار داده می شود .به عبارتی ارز مبادله ای زمان خاصی و شرایط خاصی می طلبد.

نکاتی در استفاده از ارز مبادله ای بایستی در نظر داشت :اول اینکه ارز مبادله ای فقط کالا های خاصی را در نظر می گیرد و ارائه آن فقط برای کشورهای خاصی است و دیگر اینکه به صورت تماما نقدی عرضه می شود و درنهایت بانک سی و پنج درصدمبلغ را به عنوان وثیقه به علاوه مبلغ فاکتور در نظر می گیرد .

شرکت سلطان تجارت بازرگان و خدمات آن !

با توجه به شرایطی که در دریافت ارز مبادله ای وجود دارد و سختی های طی کرد این پروسه طولانی می توانید از متخصصین و کارشناسان زبده بازرگانی شرکت سلطان تجارت بازرگان  استفاده کنید .و با بهره مندی از توانمندی های عظیم آنها و سال ها تجربه در این زمینه ترخیص کالا های خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به پایان برسانید .

با شرکت سلطان تجارت بازرگانی تماس بگیرید و ترخیص کالا خود را با خیالی آسوده تماشا کنید .

ترخیص کالا با ارز مبادله ای | ترخیص کالا از جلفا

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.