seobartar

تورهای خارجی ،تورهای داخلی، هتل های ویژه،وقت سفارت،اطلاعات کشور،خدمات سفر، رزرواسیون

seobartar

تورهای خارجی ،تورهای داخلی، هتل های ویژه،وقت سفارت،اطلاعات کشور،خدمات سفر، رزرواسیون

هزینه تور استانبول چند است؟

توراستانبول چند؟

تور استانبول چند است؟ ، قیمت تور استانبول و تور لحظه آخری استانبول چند است؟

برای مشاهد لیست قیمت وجزئیات کامل و تور های استانبول به سایت فیکس تراولز مراجعه فرمایید

 تور استانبول یکی از ارزان ترین تورها در بین تورهای شهر های توریستی جهان میباشد.

شما می توانید با مراجعه به آژانس های مسافرتی معتبر در مورد قیمت های آن اطلاعات لازم را دریافت کنید.

آژانس های مسافرتی زیادی وجود دارند که پکیج های مختلفی از تورهای شهر استانبول را برای گردشگران عرضه می کنند.

از تورهای ارزان قیمت گرفته تا تورهای گرانقیمت که در هتل های لوکس و ستاره دارد اقامت می کنید.

یکی از ویژگی های شهر استانبول این است که اطراف آن را دریا احاطه کرده است و تنگه از این شهر گذر می کند.

شهر استانبول بعلت آب هوای مدیترانه ای که دارد در بیشتر ایام سال شاهد بارش های باران و برف است.

و به همین دلیل آب هوای سرد در زمستان و معتدل ، شرجی در تابستان دارد.

تور استانبول

بارش برف و باران در شهر استانبول یک امر همیشگی و عادی است .

مردم این شهر  به این آب هوا و جو سازگار شدند.

در شهر استانبول متوسط بارش برف ۴۳ سانتی متر است.

یکی از خصوصیات دیگر شهر استانبول این است که در سال ۱۸۷۵ میلادی  سامانه مترو و تونل های آن درست شده اند .

از این لحاظ بعد از شهر های لندن و نیویورک سومین سامانه مترو جهان به شمار می آید.

شهر استانبول ار لحاظ بهداشت هم از سایر کشورهای اروپایی برتری داشته است .

بدین معنی در زمان امپراتور عثمانی در سطح شهر استانبول ۱۴۰۰ سرویس بهداشتی ساخته شده است.

در حالی که در همه شهر های اروپایی از این امکانات بی بهره بوده اند

همچنین لیست  تور چارتر استانبول از مشهدرا نیز می توانید در سایت فیکس تراولز مشاهده کنید..

مخزن زیرزمینی

کاخ سوزان مخزن ریلیز، مخزن سقوط شده در مقابل Hagia Sofia

این یک مکان خوب و مرموز است، که در آن احساس می کنید در عصر های قدیمی هستید که شما تعجب خواهید کرد.

 این یک ساختمان رومی است که در سال ۵۳۲ میلادی ساخته شده است. 

تعداد زیادی ستون و سر ستون های مختلف وجود دارد. 

رومیان این ستون ها را از معابد Pagans بازیابی کردند. با این حال بسیاری از آژانس های مسافرتی مخزن زیرزمینی را به برنامه خود قرار نمی دهند.

مسافران محترم می توانند با ورود به سایت فیکس تراولز از قیمتهای تور لحظه آخری استانبول میتوانند با خبر شوند.

مراسم سماع درویش های درویش: مراسم طلایی صوفی به نام چرخش صوفی، فارسی مدیتیشن فعال است که در میان سوفی دراوش ها اتفاق می افتد و هنوز هم توسط صوفیان نظم ملووی انجام می شود.

استانبول

برای مشاهد لیست قیمت وجزئیات کامل و تور های ترکیه به سایت فیکس تراولز مراجعه فرمایید

 این یک رقص عادی است که در مراسم عبادت در سما انجام می شود، که از طریق آن سیفی دوریوش هدف از رسیدن به منبع کامل کمال است.

استخر شب در شام لذت بردن از شب ترکیه در برج گالاتا: برج گالاتا یکی از قدیمی ترین برج های تاریخ جهان است که یکی از مهم ترین نشانه ها و نماد استانبول برای صدها سال است.

 این بود که توسط Justinianius در قرن ۶ ساخته شده برای نظارت بر بندر و شهرستان. این ساختمان برجسته توسط Genoeseدر طول قرن ۱۳th کنترل شد.

 از طرف بالای برج، یک منظره پانوراما در سراسر کلان شهر دیده می شود.

لذت بردن از تماشای نمایش های معتبر در ترکیه. لذت بردن از هارم در خانه های قدیمی عثمانی، رقص فولکلور غنی آناتولی و قفقازی، نمایش های مختلف و فرصت های رقص در سقف استانبول

تور استانبول از شیراز یا تور استانبول پرواز از اصفهان نیز در مجموعه تورهای فیکس تراولز موجود می باشد


چرا تور استانبول در میان تور های خارجی از طرف توریست های ایرانی با استقبال بیشتری برخوردار است؟

تور های کشور ترکیه با شهرهای مختلفش همواره مورد توجه مردم ایران است . این تورها نسبتا قیمت های مناسبتری را نسبت به دیگر تور های خارجی دارد و این امر منجر به پر بودن چارتر های تور های استانبول و دیگر شهرهای ترکیه می شود. قیمت پایین یک تور خارجی با دیدن جذابیت های گردشگری فراوان کشورهای اروپایی باعث شده تا ترکیه از سمت ایران همواره میهمانانی را پذیرا باشد. هوای معتدل کشور سردسیری ترکیه در طول تابستان کذراندن یک تعطیلات خوب را برای ایرانی ها موجب می شود و این دلایل گفته شده می تواند هر گردشگری را به سوی ترکیه بکشانند.

تور های ترکیه علاوه بر خوش قیمت بودن نسبت به دیگر تور های خارجی در فصل های بهار و تابستان در مواقعی از سال تخفیف های ویژهای را به خود اختصاص می دهد به طوری که شما با هزینه یک سفر داخلی به شهر های پر طرفدار خود ایران مانند کیش می توانید به یک کشور خارجی اروپایی مسافرت بکنید.

تور های تخفیف دار و لحظه آخری تور های استانبول معمولا قیمت های مناسبی را برای تور استانبول لحظه آخری ارائه می دهند و شما در لحظه اخر می توانید همسفر با تور ارزان استانبول باشید .

علاوه بر مسئله قیمت هزینه رفت و آمد می توان کیفیت امکانات رفاهی و رستوران ها و کافه های استانبول را دلیلی دیگر برای پر بازدید بودن این تور دانست. ترکیه در شهرهای مختلف خود به ویزه در شهر گردشگر پذیر استانبول بهترین هتل ها با تعداد ستاره های مختلف را دارا می باشد. این هتل ها از آخرین امکانات به روز دنیا برخوردار هستند و باعث شده تا میهمانان راحت ترین و با آرامش ترین روزها را در ترکیه سپری کنند. رستوران ها و کافه های معروف استانبول نیز مکانی برای گذراندن ساعتی خوش در استانبول است. این رستوران ها انواع غذا های محلی و بین الامللی را سرو می کند و آشنا شدن با فرهنگ غذایی کشوری خارجی ارمغانی است که سفرهای تورهای استانبول به گردشگران خود هدیه می دهد..

 آیا سایت فیکس تراولز تور می فروشد؟

 جواب : خیر

سایت فیکس تراولز به معرفی تمام مناطق گردشگری در دنیا می پردازد و هدف آن توسعه گردشگری کشور عزیزمان در الویت یک قرار دارد.

آیا تور های موجود در سایت فیکس تراولز واقعی هستند و میتوان خرید کرد؟

در این تور ها هتل های مختلفی برای اقامت مشتریان خود در نظر می گیرند.قیمت هتل ها بسته به نوع هتل (سه ستاره چهار ستاره پنج ستاره) متفاوت می باشد.

قیمت تور استانبول هتل پوینت بسته به سرویس های ارائه شده در این هتل نر خ های مختلفی دارد.این هتل از هتل های چهار ستاره استانبول است به علت واقع شدن در میدان تکسیم از بهترین هتل های استانبول محسوب می شود. قیمت تور استانبول به علت داشتن هتلی مناسب مانند هتل هیلتون بسیار منطقی و خوب است .

هتل هیلتون از لحاظ امکانات رفاهی بسیار غنی است. از جمله این امکانات سرویس های نگهداری کودکان ، استخر های این هتل که دارای سولاریم، مرکز آب گرم ،ماساژ، سونا، حمام ترکی و استخر های پوشیده است. از ویژگی های مهم این هتل داشتن اتاق های ویژه برای معلولان است.

همچنین این هتل در میدان تکسیم قرار دارد و از لحاظ موقعیت مکانی می تواند شما را در داشتن سفری مفرون به صرفه کمک خواهد کرد.میدان تکسیم قلب شهر استانبول است و به تمام نقاط دیدنی استانبول نزدیک است . و اقامت کنند گان در این هتل با هزینه های پایین می توانند از نقاط دیدنی استانبول دیدن کنند. و  قیمت تور استانبول هتل پوینت به خاطر دسترسی راحت این هتل به فرودگاه ارزان محسوب می شود.

تور ارزان استانبول

آیا می دانید تور ارزان استانبول چگونه توری است؟ تور استانبول از جمله تورهایی است که در همه ی فصول و همه ی زمان ها برگزار می شود و طرفداران بسیار زیادی دارد. هر ساله افراد بسیاری از نقاط مختلف دنیا شهر استانبول را برای مسافرت خود انتخاب می کنند. تور ارزان استانبول از پر طرفدار ترین تورهای استانبول به شمار می آید. با توجه به این که استانبول جزو شهرهایی است که عده ی زیادی از مردم جهان، آن را برای مسافرت های تفریحی و حتی تجاری خود انتخاب می کنند، هر ساله شاهد میلیون ها گردشگر در ترکیه و شهر های مهم آن، همانند استانبول هستیم. معمولا شرکت های هواپیمایی در برخی از مواقع تور ارزان استانبول را برگزار می کنند که با استقبال بسیار زیادی از جانب مسافران مواجه می شوند. در ادامه معرفی این تور با ما همراه باشید.

اما تفاوت تور ارزان استانبول با سایر تورها در چیست؟ وجه تمایز این تور با سایر تورها در قیمت و شرایطی است که در این تور برای مسافران در نظر گرفته می شود. این تورها به نسبت سایر تورهای استانبول، از قیمت های پایین تری برخوردار هستند. شاید تصور کنید که امکانات این تورها به خاطر قیمت های پایینش، کم است. اما این تصور کاملا اشتباه است و این تور ها از امکانات رفاهی بسیاری نیز برخوردار هستند. این تورها نیز مانند سایر تورهای استانبول از امکانات فراوانی بهره می برند. اما در واقع این تورها جزو تورهای آفر دار استانبول به حساب می آیند که گهگاهی به دلایلی توسط آژانس ها ارائه می شود.

شاید برایتان سوال شود که چگونه می توانیم از زمان ارائه تور ارزان استانبول مطلع شویم؟ راحت ترین راه برای این کار، مراجعه به سایت فیکس تراولز و عضویت در خبرنامه سایت ما می باشد. تا در زمان ارائه تورهای لحظه آخری، که منجر به تورهای ارزان می شود، شما را مطلع کند. شما همچنین می توانید برای اطلاع از جدیدترین اخبار مربوط به تور ارزان استانبول ارائه شده توسط شرکت های هواپیمایی، به لیست تورها و مقاله های سایت فیکس تراولز مراجعه کنید و لیستی از تمامی تورهای استانبول ارائه شده به همراه قیمت تور استانبول را مشاهده کنید و بهترین و مناسب ترین تور را برای اقامت خود انتخاب کنید. سایت فیکس تراولز همچنین لیست کاملی از بهترین و با کیفیت ترین هتل های استانبول به همراه امکانات ویژه در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید هتلی مناسب و کم هزینه را برای سفر خود انتخاب کنید.