seobartar

تورهای خارجی ،تورهای داخلی، هتل های ویژه،وقت سفارت،اطلاعات کشور،خدمات سفر، رزرواسیون

seobartar

تورهای خارجی ،تورهای داخلی، هتل های ویژه،وقت سفارت،اطلاعات کشور،خدمات سفر، رزرواسیون

برشکاری سیار

برشکاری سیار چیست؟

شرکت تک جوش ارائه دهنده خدمات برشکاری سیار، جوشکاری سیار و آهنگری سیار به صورت کاملا تخصصی و با کیفیت می باشد.

برشکاری، فرآیندی مکانیکی است که در آن انواع میله ها، ورقه ها و … توسط تیغه های که در دو طرف قطعه قرار دارند و تحت نیروی ایجاد شده از سمت دست یا ماشین، برش زده می شوند.

برشکاری به دو صورت سرد و گم انجام می شود که هر کدام از این روش ها مزایا ، معایب و ابزارآلات مختص به خود را دارند.

برش سرد: فرآیندی است که در طی آن قطعات فلزی بدون ایجاد حرارتی در آن ها به ابعاد و اندازه های دلخواه برش داده می شوند. برش سرد شامل انواع مختلفی از جمله برش از طریق اره گرد بر، اره دستی، اره لنگ، واترجت می شود.

برش گرم: در این فرآیند از طریق بالا بردن دمای فلز تا نقطه ذوب، مولکول های فلز جدا شده و عمل برشکاری صورت می گیرد این فرآیند به سه طریق انجام می شود که شامل هوابرش، برش اصطکاکی و برش لیزر می باشد.

هزینه برشکاری سیار چقدر است؟

هزینه برشکاری سیار به عوامل مختلفی همچون حجم کار، میزان زمان مصرفی برای انجام کار و نیز فاصله مکانی استادکار تا محل پروژه بستگی دارد.

شرکت تک جوش با مستقر کردن تعداد زیادی استادکار در نقاط مختلف تهران، کرج و اطراف آن ها، باعث سرشکن شدن هزینه های مربوط به فاصله مکانی برشکار سیار تا محل پروژه کارفرمایان شده است و هزینه ها را کاهش داده است.

معمولا قبل از شروع کار، بین کارفرما و استادکار توافقی بر سر هزینه های مربوط به برشکاری سیار پروژه مورد نظر، صورت می گیرد.

برای اطلاع از هزینه های مربوط به برشکاری سیار و همچنین اطلاع از جزئیات کار، می توانید با شماره های موجود در سایت تک جوش تماس بگیرید.

شرکت مناسب برای برشکاری سیار کدام است؟

برای انتخاب شرکت مناسب برشکاری سیار لازم است سوالات زیر را در رابطه با شرکت از خود بپرسید:

  • سابقه کاری شرکت انتخابی در انجام کار مد نظ ما به چه صورت است؟
  • آیا استادکاران فعال در شرکت دارای رزومه کاری قوی می باشند؟
  • میزان رضایت کارفرمایان سابق در رابطه به همکاری با شرکت چگونه بوده است؟
  • کیفیت کارهای انجام گرفته توسط شرکت، در بررسی نمونه کارهای قبلی چگونه ارزیابی می شود؟
  • آیا شرکت مجهز به ابزارآلات پیشرفته و مدرن برای انجتم برشکاری سیار می باشد؟
  • و …

در صورتی که گزینه انتخابی شما، پاسخگوی انتظاراتتان در انجام پروژه باشد و در متقاعد کردنتان موفق شد، انتخاب مناسبی جهت برشکاری سیار می باشد.

 

شرکت مناسب برای برشکاری سیار کدام است؟

مزیت های شرکت تک جوش چیست؟

شرکت تک جوش یه دلیل داشتن تجربه های موفق بسیار در زمینه های برشکاری، جوشکاری و آهنگری، همواره جزو گزینه های اولیه کارفرمایان محسوب می شود.

نمونه کارهای موفق در پروژه های سابق که توسط تیم تک جوش انجام گرفته است، نشان دهنده تخصص و تبحر استادکاران فعال در شرکت تک جوش می باشند.

در ادامه به بعضی ویژگی های شرکت تک جوش که سبب تمایز آن از سایر شرکت های مشابه شده است می پردازیم:

  • سرعت عمل در خدمت رسانی به مشتریان

شرکت تک جوش با در اختیار داشتن تعداد زیادی استادکار ماهر و زبردست در نقاط مختلف تهران، کرج و حومه، در پاسخگویی سریع به مشتریان، با سایر شرکت های مشابه غیر قابل مقایسه می باشد.

شما برای دریافت خدمات مربوط به برشکاری سیار  تنها یک تماس فاصله دارید و به محض ثبت درخواست از طرف شما، تیم تک جوش خبره ترین استادکار در این حیطه را بدون اتلاف وقت به محل شما اعزام می کند.

به همین ترتیب به دلیل بالا بودن تعداد نیروهای فعال در شرکت تک جوش به عنوان استادکار، در صورت نیاز به افزایش نیروی کار برای تسریع روند اجرای پروژه، هیچ مشکلی وجود نداشته و پروژه شما مطابق با زمان بندی مورد انتظارتان تمام خواهد شد.

  • پاسخگویی و ارائه خدمات حتی در روزهای تعطیل

یکی از ویژگی های شرکت تک جوش که باعث برتری آن نسبت به سایر شرکت ها شده است، فعالیت حتی در روزهای تعطیل می باشد. تیم تک جوش با ارائه خدمات حتی در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی، در کنار شماست.

  • استفاده از تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته و مدرن

همچنین استفاده از پیشرفته ترین و مدرن ترین تجهیزات و ابزارآلات مربوط به برشکاری منجر به بالاتر رفتن سرعت انجام کار و همچنین افزایش کیفیت کار می شود.

شرکت تک جوش، استاد کاران ماهر خود را با به روزترین ابزارآلات برشکاری همچون تیغه لوله بر، اره آهن بر، اره کمانی و … برای ارائه کار باکیفیت در زمان کوتاه تجهییز می نماید.

  • قیمت پایین تر نسبت به سایر شرکت ها

علاوه بر مزایای فوق، شرکت تک جوش به دلیل تجربه چندین ساله خود در پروژه های بزرگی که با موفقیت به ثمر رسیده اند، تجربه کافی را درجلوگیری از هزینه های اضافی و بی فایده به دست آورده است.

به این ترتیب، قیمت تمام شده برای مشتریان در صورت بهره گیری از خدمات تخصصی تک جوش برای انجام برشکاری سیار بسیار کمتر از سایر شرکت ها خواهد بود، ضمن ایکه کیفیت کار نیز بالاتر از سایرین می باشد. همانطور که گفته شد تک جوش امکان خدمت رسانی به اقسا نقاط کشور را دارا میباشد. برای مثال جوشکار سیار شهریار به همراه تیمی مجرب، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

برای اطلاع از نرخ قیمت های برشکاری سیار و درخواست همکاری با شرکت تک جوش با شماره های موجود در سایت تک جوش تماس حاصل فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.